8 november 2012 -

Sitter och ska skriva Anslaget till filmanalysen vi har imorgon. Vi fick ändra lite, så jag får skriva anslaget nu såhär i sista minuten. Har i allafall choklad till sällskap :s Mörk choklad dock, lite nyttigare! Fredag imon i allafall. Ska bli hur skönt som helst med helg. Men måste endå plugga till so provet, musikprovet osv. Måste läsa ut min svenska bok också. Jag orkar inte... Vill bara ha sommarlov nu, det är nog det bästa som finns. Sol, sena kvällar, bada, grilla... Allt med sommarn är verkligen bra. Blir deprimerad när jag tänker på vintern. Fast runt jul kan det vara ganska mysigt om det är snö i allafall. Ska fortsätta skriva nu, så hörs vi imorgon :)
Puss!
 
Media_2696245_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0