Valborg igår!

Hade en riktigt trevlig valborg igår! :D Först var jag Becca, Maja och Hannah på vår skola och skulle kolla på brasan. Men fyfan va tråkigt det var där! Så becca skjussade först mig till ponde, där släppte hon av mig, så gick jag resten till apelröd. Sen så hämtade hon maja och körde till apelröd! Åh jag älskar att åka moppe :3 Tur att beccas moppe är gjort för att två ska kunna åka! :D Sen var vi på apelröd, mötte upp Maria, Monika och Louise och började gå mot gropen för att möta Johan. När vi var där så pallade inte Maria och Louise mer, så dom gick och kollade på brasan igen. Så jag, Maja, Monika och Rebecca satt vid gropen och pratade en stund. Sen så blev jag och Maja törstiga. Så jag, Becca och Johan körde runt för att leta efter något ställe som var öppet, så vi kunde köpa dricka. Haha, alla ställen hade stängt 9 typ och den var 21.40 :( HAHA, aja. Så vi åkte till en lekplats  :3 haha och sätte oss och pratade. Så åkte Maja och Rebecca och hämtade dricka hos Rebecca för hon hade Ice tea burkar hemma.  Så dom kom tillbaka och vi drack det :) haha, men sen skulle jag typ hem lite efter det. Så det blev typ runt halv 12 jag åkte hem...Segt.. Men aja, kul var det i allafall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0