Sola, bada ute och grilla... lalalalalalaaaaaaa

Känner att sommarn börjat komma påriktigt nu! Har bränt mig på axlarna som bara den, tatt mitt första dopp och gått runt och svettats i shorts och linne. Och nu kom även en mygga in i mitt rum för jag har fönstrerna öppna! På hålltimman/lunchen idag i skolan så stack även största delen av 8:an till Hannah och badade i hennes goa pool. Hade inte bikini med mig så jag badade inte, men tydligen var det 25 grader i hennes pool! Snacka om varmt? Men jag satt i skuggan och kollade med Maja och Alice :) Sen efter skolan så gick jag, Maja och Majas goa lillebror till stranden där jag tog årets första dopp somsagt! :) Var inte jäääätte kallt. Men lite! :)

Vet inte vilka som ville vara med på bild, men denna bilden tog Sofie förut vid poolen :)


aa, så ser man ju mig i majas knä i skuggan... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0