update.

bytte tröja efter jag skrev förra ''riktiga'' inlägget!  hihih


Sitter för tillfället och lyssnar på go musik. Just nu spelas One Direction - Another World. Go låt! Tog sprutan förut.. spände galet mycket i armen, men efter det var det inte så farligt. Fick saft i allafall, hihih. Sen handlade jag och pappa. Fick glass då ! Duktig flicka har jag ju varit! Haha, ne, men var galet sugen på glass, så köpte en 88:a :) Alltid gott det! Beställde i allafall jeansen igårkväll. Tar 2-3 dagar att få dom enligt hemsidan som i detta fallet är ginatricot.se! Så dom kommer denna veckan, sen så kommer troligen min poster denna veckan också! Den skulle skickas ifrån England idag! Så jag hoppas att den kommer idag! Oops, nu blev det en annan låt! One Direction - I Should've kissed you! Galet 1D nörd här ja! Ehm, vet faktiskt inte vad jag ska säga.. Känner mig lit yr och varm, antar att det har med sprutan att göra, eller att jag är så jävla trött... Haha, men aa. Måste städa undan lite på mitt skrivbord nu, sen ska jag duscha och ha mini spa, tror jag. Sen blir det väl att gosa ner sig i sängen med choklad och tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0