ooops

haha oj, förlåt, glömde helt bort att blogga! sorry, men kan berätta lite om dageeeen. Inte så himla intressant, men har ingenting att skriva om! Eller jooo, men det kommer ett helt inlägg om den grejen lite senare! Men dagen, började med Spanska, som söööög. Eller det kanske inte var så farligt. Vi typ satt och sökte på youtube på någon spansk artist, som sög... men okej, sen kommer jag inte ihåg. Men tror att vi hade matte efter det? Aja, vi hade en jätte läskig vikarie som var vikarie för vår vikarie som var vikarie för vår lärare. Krånligt... han är en gubbe, asså typ 60 år var han... I början av lektionen så typ gick han runt och frågade om man ville vässa pennan, jag sa nej, för jag gillar egentligen inte när pennan är super spetsig. Men han ba ''JOOOOO, kom igen, det behövs'' Men jag sa nej hela tiden, sen stack han.... Sen engelska, inget speciellt där, läste. Sen idrott. Som jag inte är med på, men eftersom killarna har prao denna veckan är det bara tjejerna + pata, så vi typ spelade Just dance i idrottshallen. Eller dom gjorde. Jag kollade på haha, roooligt. Men jag gick runt i Emmas Jeffrey Campbell skor hela tiden! :D åhhh kärlek till dom! ge mig ge mig ge mig ge mig! Sen hem och chilla, det var liksom min dag, så jävla tråkig. Och den blir inte bättre av att det snöar, IGEN. fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0