Golden globe!

Tjeeenare bloggeenn!!!

Har varit en helt okej dag idag! Haft lite ont i magen till och från, men det är över nu typ! Haha, men har tatt tablett, så det är mycket bättre! Sitter just nu och sjunger som en galning. Väldigt fult får jag nog säga! Haha, men sjunger typ lejonkungen :) Normalt ja! Men damsugarn är på där nere så ingen hör mig ;) Har förövrigt varit t.ex Golden Globe idag! En innebandy tävling för årskurs 7 i Kungsbacka kommun tror jag! Så det har varit trevligt att slippa en och annan halv lektion! Har även hunnit måla om mina naglar! Blev riktigt snyggt! Haha, men dom är svarta med ett ringfinger som är blått! Faktiskt as fint! Enligt mig... Men imorgon är det FREDAG!!! På morgonen ska jag till BUP, men kommer tillbaks ungefär tills Bilden, så jag slipper Svenskan, som är lite sådär halv tråkigt... Sen efter bilden är det Musik! Tror att vi ska typ öva till provet vi har nästa vecka, sen NO, där vi tydligen ska få kondomer. För vi typ pratar och preventiv medel och könssjukdomar, så aa.. Sen lunch, sen SO tror jag? Och sist Spanska! Men på SOn ska vi bara kolla på någon film, för vår lärare, Claes, ska sluta. Eller han var ''vikarie'' för Anna, vår riktiga lärare som fick barn. Så hon kommer tillbaks nästa vecka! :) Så aa.. Haha, och sen spanska då som jag sa. Men där gör vi inget speciellt, så ...

Orkar inte skriva mer! :)
ELLER JOOO! imorgon är det The hunger games på schemat!! :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0