babe.

Sitter och kollar lite bloggar just nu och ska strax sätta på senaste avsnittet av Djungelns Drottning på kanal5play! Har varit skola idag som vanligt. Började med Svenska, skrev på min kärleksnovell. Skrev runt 1 sida idag :) Sen bild, där vi fortsatte att redigera våra mobbningsfilmer! Sitter dock bara och kollar på. Sen var det musikprov, oh herregud. Var jätte nervös innan, men när jag gjorde det kunde jag nästan alla. Svarade på alla utan 2-3 stycken tror jag! Så det är ju bra! Sen så tränade jag, och Alice. Och såklart min goa manager Maja!! Haha, men det gick helt okej, kan texten men har satsat mer på gitarr, så jag ska börja ''sjunga'' nästa vecka! Jag måste, även om jag hellre står framför flera och sjunger än 1-4 stycken! Det brukar vara tvärtom, men neeee. Haha, orkar inte skriva mer, fyfan va lat jag är! Men ni får en urgullig bild på Zayn babe!
haha älskling då.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-03-30 @ 22:06:31
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0