världens bästavän.

Maja, du är verkligen världens bästavän.
Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig, rättare sagt, så skulle jag inte ha ett riktigt liv utan dig.
Kan inte fatta att det snart är 4 år sedan vi började vara med varandra för första gången.
Jag kommer ihåg den dagen så jävla noga.
Jag ringde dig helt random en dag på sommarlovet vi slutade 5:an, för jag inte hade något vettigare att göra.
Jag trodde inte att du skulle vara den personen som du verkligen var.
Jag kommer även ihåg att du tyckte att jag var världens skummaste person.
Visst är jag det nu, kanske inte skum, men jag är inte helt normal och det är du inte heller så det är okej.
Men du tyckte att jag var så jävla konstig bara för att jag brukade sno dina skor i 4an och 5an utan att vi kände varandra.
Helt ärligt, så har jag ingen aning om varför jag gjorde det.
Tyckte bara om dina skor antar jag? Haha
Men jag är jätte glad att jag ringde dig, annars kanske vi inte hade varit bästavänner nu?
Tänk om vi inte hade varit vänner över huvudtaget?
Asså verkligen, att jag ringde dig helt random, var det bästa jag gjort i hela mitt liv!
Ångrar det inte en enda sekund!
Även om vi småtjaffsar lite ibland, så är det endå dig jag vänder mig till om jag behöver hjälp.
Du är den bästa personen som finns Maja!
Du är verkligen som en syster för mig, den bästa systern man någonsin skulle kunna ha.
Inte konstigt att folk tror att vi är systrar.
Jag förstår dom till hundra procent.
Inte till utseéndet, men till sättet är vi defenitivt som systrar och jag skulle aldrig vilja ändra det.
När jag inte vet vad jag ska göra, säga osv, så är det dig jag frågor om råd.
Varför?
För jag vet att du alltid vill det bästa för mig och vill att jag gör smarta väl.
Ibland blir jag arg för du säger vad jag borde göra, men det är för att jag inte vill ha fel om jag säger emot.
För du har alltid rätt vad det än gäller.
När jag är ledsen, så är det du som gör mig glad.
Du peppar mig i alla lägen och försöker verkligen att få mig att må bra.
För någon vecka sedan när vi var ovänner var jag inte säker på att du brydde dig om mig.
Men efter att du försökte ringa tusen gånger, så förstod jag att du verkligen ville reda ut allt och prata.
Jag hade aldrig vågat göra det, för jag är feg.
Jag skulle ha smsat och hålla på, men det gör det bara sämre.
Så korkad är jag.
Tack för att du finns Maja, utan dig, så finns inte den jag är idag.
Vet inte om jag får lägga ut bild, tror inte det.
Men du är världens finaste bästavän.
Förlåt för allt jag någonsin gjort.
Jag har varit självisk och vart helt dum i huvudet.
Men till slut menar jag det inte.
Det värsta som finns är att vara ovänn med dig och det får mig alltid att gråta.
Även om det är om minsta lilla sak.
Men jag gråter bara för att jag känner mig helt dum i huvudet och ångrar allt som jag gör eller säger.

Somsagt är du världens bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0