För ett år sedan jämfört med nu.

dom små bilderna är för ett år sedan och den stora tog jag igår.


När man tänker på det, så är det ofattbart hur mycket allt kan förendras på ett år. Till exempel att kompisar kommer och går. Min allra bästavän är fortfarande det samma, Maja, men på detta året har jag även kommit Rebecca närmare och hon betyder något otroligt för mig. Maja och Rebecca, ni är dom allra bästa. Skulle inte klara mig utan er. Sen så har man ju fått en del nya vänner, och tagit tag i tiden och använt den på bättre sätt. Förra sommaren var jag bara med Maja, på riktigt, vi hade liksom vårt egna lilla sommarlov och vi var oftast bara med varandra till 22.00 på kvällarna. Ja, jag var en noob. Men idag och jag tänker, så ser jag att tiderna jag är ute på kvällarna är helt annorlunda. Oftast kommer jag inte hem förens halv 1 - 1 på nätterna. Bara för mina vänner. Jag grillar, snackar, myser och har det bara allmänt roligt. Det är det jag menar med nya vänner också, har verkligen fått en del nya. Tror att det dels beror på min attityd och hur jag är mot dom, jag fattade inte det förra sommaren. Ingen brydde sig om mig liksom, trodde jag. Men idag, så har jag nya vänner som Tobbe, Johan, Fisken, Calle osvosvosvosv.
Denna texten kan nog ingen förstå för att jag kommer säkert ha F i svenska, så mobba mig inte. Men verkligen, tänk på det. Detta kommer bli världens bästa sommar någonsin. Jag gör vad jag vill, är med vem jag vill... Fatta hur gött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0