as go dag endå?

Dagen började med att vakna vid halv 8.
Åt, gjorde mig klar osv, sen gick jag till victoria där jag, Bella och Vico åkte till facklan och träffade resten av klassen.
Fick gratis popcorn och dricka, och så såg vi på the dictator.
Tyckte faktiskt om den :)
Den var typ rolig lite här och där liksom, inte bara humor.
Den var slut vid halv 11, då gick jag, Becca och Maja till beccas moppe och bestämde dagen lite nogrannare.
Slutade med att jag och Maja gick till kungsmässan och väntade på att becca skulle lämna sin moppe och möta oss igen, för vi skulle till göteborg sen.¨
Jag och Maja hann bara till ''Kjell &Company'' och köpte en iphone bumper.
Jag köpte en rosa och hon en blå, så aa!
Sen stack vi till stationen och hoppade på pendeln till Göteborg.
Gick direkt till Nordstan när vi kom till Göteborg och gick runt lite där.
Haha, Becca köpte världens goaste present till sin pojkvän!
Men ja, vi gjorde massa, men jag orkar inte berätta, men det var jätte kul idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0