maaaaaat :$ shopping, och smink :)

Ska strax äta, sen så tar jag och Maja 18.22 bussen till kungsbacka och går till kungsmässan och kollar efter jeans och annat fint! Toppen! Det stänger 20.00 så efter det så kanske vi träffar någon? :) Får se! Men är verkligen desperat efter 1 eller 2 par jeans! Har även bytt ut min sminkmetod mot en mer naturlig! Kände för att säga det! :) Mascara på övrefransarna, liiiiite vit ögonskugga i inre ögonvrån. Vill inte se ut som en fjortis, men bara för att få lite mer ljus i ansiktet och få mina ögon att se vitare och större ut, bronzer i hela ansiktet och en lite mörkare bronzer som markerar kindbenen. Och sen en ljusare ögonbrynsfärg! Så det blir nog bra! Känner att man ser den jag är lite bättre nu! Juste! Sen så tog jag lite av ett MAC läppstift i färgen Myth och duttade på lite, bara för att få en mer nude look! 
 
                                            
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0