Heeeemmmaaaa och nyduschad :)

Duschade i typ en timma :S Men kan förklara varför :)
 
Aa, vid typ 20-21 tiden något, så frågade Hugo om vi skulle ses. Jag var med Maja då så vi tog bussen in till Kungsbacka och träffade hugo då! :) Första gången jag träffade honom, men han var jätte snäll och skit go! Haha, så aa, vi satt typ på en trappa under tak för det regnade. Men så ville vi typ göra något så vi tänkte gå till donken. Men lilla hugo var för lat att gå 10 minuter :) sööööt. Så vi gick till statoil en bit ifrån istället. Maja köpte chips, åååhh gott! Sen gick vi tillbaka till trappan. Men var då pisseblöta och iskalla, därav den långa duschen... Så satt vi tre på trappan, åt chips, snackade och sådär. Och sista bussen till onsala går 22:47 och jag var typ synks eller något och kände på mig att vi skulle missa bussen. Så jag frågade maja va klockan va och den va 22:40... Så vi fick kramas lite snabbt, säga hejdå och typ SPRINGA till stationen för att hinna. Vi missade den... Vi kom precis upp för en trappa när den åkte... FYFAN! Så vi fick vänta på majas mamma, så vi kom i allafall hem.. vilket var tur! :P
 
Men aja, ska faktiskt måla naglarna nu för jag är inte trött :) haha... Men säger godnatt här! :) GOOOODNAAAAATTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0