GÖTEBOOOORG!

Blev ingen ''photoshoot'' för mig idag då jag och maja bestämde oss för att dra in till goa göteborg! Så vi tog 13:52 bussen till stationen och sen vidare på pendeln. Så var framme ungefär 20 över 2! Så aa, det var mysigt att gå runt lite överallt i allafall! Gick även till 4gott innan vi skulle ta pendeln hem... haha herregud asså, går man in kommer man inte ut tomhänt kan jag säga... jag och maja köpte godis för 67:-...... TJOCKA! Sen hoppade jag av bussen hemma för att äta lite sen så cyklade jag till maja och vi har tjockat oss med godiset och sen lite snack osv på det! :) Alltid mysigt att va med bästavän! <3 Men hon fick migrän :( Så vid 11 stack jag hem. Hade tänkt att träffa calle, men hans olja i moppen var slut... så jag stack bara hem :/ men helt okej att komma hem och få chips? :D hahaha, ne men det var väl helt okej. Var ganska trött efter göteborg! så aa :)


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vinn ett par fräsiga solglasögon! :D Allt du behöver göra är att kommentera!
http://adaras.se/2012/july/vinn-solglasogon-case-och-senilsnore-fran-sunnydays.html#comment

2012-07-09 @ 01:17:31
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0