*rubrik.*

Yoo bitches!

Jag ska snart hoppa in i duschen, jaoo. Sen ska jag läsa ALLA 25 sidorna i Biologiboken tills provet på fredag! Imorgon har jag somsagt  svenska redovisning, och mitt finger har typ dött.... Sen tills på fredag ska man fylla i en typ ''mindmap'' om vad man tycker är intressant att jobba med osv, suger. Och sen har jag prov i spanska på Onsdag nästa vecka, tror dock att jag har sagt det redan. Har nog sagt allt detta innan. Asså jag pallar inte :( ååååhhh, det suger verkligen med alla dessa jävla prov och läxor, OCH redovisningar. Jag blir så jävla trött, speciellt när man inte kan somna förens klockan 1 på natten och ska upp 6 på morgonen. Liksom, det gör inte saken bättre. fmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfml. Nej, nu ska jag inte vara negativ! LML = love my life.


Men vi hörs imon, fredag, senare.
Jag vet inte!

Puss!



SÖT BILD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0