Kärleken

Tänkte berätta lite om hur jag såg på kärleken när jag var liten och fram tills nu.
Det har verkligen ändrats en del kan man säga!
I nollan, visste jag knappt vad kärlek var?
Jag tyckte väl om en kille lite extra, men jag visste aldrig vad det var.
Haha, jag gick i en 0-1:a så det var äldre barn i samma ''sal''.
Så jag kunde ju se att folk därifrån satt lite extra nära varann, kramades och pussades.
Men jag fattade inte vad det var?
Jag tyckte att det var konstigt.
Tills jag började i 1:an..
Min klass och den andra 0:an på min skola slogs ihop till en klass.
I den andra klassen, fanns en kille, som jag verkligen gillade.
Då fattade jag vad kärlek var.
Jag kallade honom för min prins, och att jag var prinsessa.
Fastän han inte gillade mig.
Måste ha varit en jävligt jobbig unge!
Men aa, jag tvingade honom att sätta sig på en gunga med mig så att jag kunde pussa honom?
Haha, asså vad var jag för en person egentligen?
Men somsagt gillade jag honom väldigt väldigt väldigt mycket.
Tillslut blev vi ''ihop''.
Det är ju inte riktiga känslor när man är så liten.
Jag fokoserade på utseéndet.
Han var galet söt, vilket han är nu också.
Så det var typ för att han var söt som jag gillade honom från första början, men ju fler år som gick detso mer insåg jag att han är väldigt snäll, osv osv.
Vi skickade alltid lappar med ''jag älskar dig'' på under bordet i matsalen.
Men vi gjorde typ ''slut'' varannan dag, från 1:an till 4:an.
Jag hade ingen aning om vad kåt var heller.
Eller jo, jag trodde det var liksom bara kär!
Visst kåt är liksom kär men på annat sätt, ja, ni fattar.
Så jag sa att jag var kåt i den killen i 3:an.
Ja, normalt!
I fyran hade jag ingen kille.
Och jag hade en helt ny klass.
Och det fanns en i den klassen som var jätte söt.
Så första dagen i 4:an så frågade jag ''chans'' på honom.
Vad tror ni han sa?
Såklart nej!
Jag var ju inte vackraste ungen när jag var liten.
Men jag klarade mig hela fyran ut.
I femman, fick jag en ny kille.
Men det varade inte speciellt länge.
Några dagar tror jag.
För han typ snaggade sig, så jag ville inte vara tsm med honom längre!
Haha, fjantigt! Men sedan dess har jag inte haft kille.
Jag väntar fortfarande på att den riktiga kärleken ska komma.
Har dock känt att den börjat komma.
Tänker inte avslöja vem, men jag gillar faktiskt en kille i min klass lite speciellt.
shhh...


behövde skriva av mig, käääärrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0