It's friday friday

Random rubrik hej!
Men sitter i allafall i skolan nu!
Filip kom precis och stängde ner min skärm och skrek att jag kollade på porr?
Normalt, neee.
Men det var facebook!
Just so you know! '
Har två lektioner kvar, ganska gött.
För sen har jag SPORTLOV!
Galet härligt!
Har även lite planer för morgondagen!
Ska till gbg med Maja och Rebecca och sen träffar vi Mahdi där!
Ska bli kul! :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men måste erkänna själv att jag är bättre på att blogga, långa och bra inlägg!
Aja, har so sen spanska.
Seeegt, men på so:n är det redovisningar!
Och jag har redan redovisat mitt, skulle vara minst 10 minuter långt.
Min och min grupps arbete var 40 min!
Hahaha. Men det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0