Dageeeen

Hej :)

Kom hem för typ en timma sen! Var hos Rebecca med Maja! Och Rebecca då! Haha, men vi hade lite smått kul.Jag tror att jag hade mest kul, HE-HE. Jag tycker att allt är kul känns det som, jag erkänner :) Men ska berätta om dagen nu!

Runt 12 imorse åkte hela familjen till Lindome! För vi skulle till ett stall! Haha, mina småsystrar har blivit galet facinerade i hästar! Så det var typ ett stall med bara Islandshästar? aja, men dom bad mig att vara fotograf :) så jag var där i typ 1 timma och 30 minuter? Sen hem och äta lunch//middag, haha, sen stack jag till Rebecca där Maja befann sig! Och så hade jag bokat bowling för oss 3. Så vid halv 17 kom pappa och körde in oss till bowlinghallen. Haha, det var faktiskt galet kul! Fast jag suger! Haha, första 3 gångerna jag körde (2gångerpåengång) så fick jag 0, 0, 0. Fan va jag suger! Men sen fick jag typ ner 9 av 10! Hamnade tillslut på 2:a plats av 3... Haha, men snacka om att jag kände mig fet? Haha, först köpte jag en liten påse m&m, åt upp den på 1minut, sen köpte jag en plopp, samma där. Sen en hel cola light flaska. Sen en påse med sura dödskallar och på det så delade vi på en skål bacon chips? Heter det så? det ser ut som bacon iaf! Gott var det! Haha, men sen hem till Becca. Vi typ chattade med random folk + Beccas kille! Men det var trevligt. Blev dock lite crazy och bestämde mig för att sova, men det var för tråkigt :) Hehe, aa, men ska strax sova tror jag :)


Puss
dom har hästarna + mångamångamångamånga fler fanns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0