hejhemsktmyckethej

Hej coolingar!
Sitter & kollar i skolkatalogen lite som kom idag.
Kan bara säga att jag ser förjävlig ut!
Fick dubbelhaka & hela köret.
Fan!
Men är lite nöjd med enskilda fotot.
Kan lägga ut den :)
Men gick i allafall hem från skolan 1 lektion innan vi slutade egentligen.
Hade så sjuuukt ont i magen så jag inte vet vad!
Frös & skakade gjorde jag &så.
Hatahata! :'(
Men det är bättre nu.
Får se om jag går till skolan imorgon.
Tror att jag har lite feber.
Så jag får se helt enkelt.
Haha, min kusin skrev att jag var en fjortis precis :)
Och det är jag :D
jag är ju fjorton!
Tack Julia!!!!<3
hehe, aja.
Jag och min kusin har dålig humor :)
haha bara så ni vet :D
Ska i allafall lägga en beställning på eyeslipsface snart :)
Ska göra det när jag får min lön :)
och ni som inte känner till sidan ska verkligen kolla in den!
Har hört mycket bra om den hemsidans smink!
Allt smink kostar runt 15 :- och är jätte bra kvalité !!

Årets skolfoto, åhhh nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0